This year our conference will address the topic of DIGITAL LOYALTY REVOLUTION. We will host international guests and present best practices and cases, in addition to the yearly research on Italian consumers and companies.
We will discuss about investments in loyalty, digital marketing and Martech, about the new loyalty management trands based on data and analytics, and about the role of rewards and content marketing for customer loyalty.
Our workshop is organized thanks to ADVICE GROUP, dunnhumby and Promotion Magazine.
More updates will be published in the following weeks.
PROGRAM
Salva l'evento nel tuo calendario per non perderti nessun appuntamento della giornata!
OUR PARTNERS
Atti dei convegni
La presentazione dal titolo "Loyalty-program-driven digital strategy" di Nicola Antonelli, Chief Marketing Officer, Luisaviaroma[...]
Nicola Antonelli
Atti dei convegni
Le presentazioni delle due ricerche 2021 dell'Osservatorio, la ricerca consumer e la ricerca aziende. La ricerca consumer indaga la loyalty e i touchpoint con riferimento al retail grocery, al food delivery e al retail fashion. La ricerca a[...]
Cristina Ziliani e Marco Ieva
Atti dei convegni
La presentazione dal titolo "Ricostruire le abitudini dei consumatori dopo la pandemia: la psicologia comportamentale" della Prof.ssa Yuping Liu-Thompkins, Old Dominion University (U.S.A.) e Loyalty Science Lab[...]
Yuping Liu-Thompkins
Atti dei convegni
La presentazione dal titolo "Contenuti data-driven che fidelizzano: il caso di Tesco Food Lovers" di Simon Lonsdale, Retail Media Manager, Tesco, UK.[...]
Simon Lonsdale
Atti dei convegni
Lo scenario internazionale del Loyalty Management in italia e all'estero: il ruolo del digitale, i programmi fedeltà, il Martech e le innovazioni in ambito loyalty management[...]
Cristina Ziliani